Happy new year!

Just nu sitter jag här och ska snart bege mig till Sofia, men först hade jag tänkt skriva några rader. Det blåser som satan ute och jag är typ rädd! Ibland knakar det i huset och jag är ensam hemma.. typ värsta stormen! haha. Jag och Sofia ska fara in till stan i hopp om att hitta nånting att ha på oss ikväll, i sista minuten liksom. Blir iallafall att laga middag hos Krilles papi i stan senare, sen gå och kolla på raketerna klockan tolv, såklart! Man lär ju träffa rätt många man känner eftersom majoriteten av alla lulebor är inne i stan på nyårsafton. Ska bli riktigt kul. Hoppas ni får en fin kväll trots alla faror där ute.
Var försiktiga och ta hand om er!

                                                                                                                                                                                        
Postat av: linda.e

Gott nytt år:)

2008-12-31 @ 18:55:35

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: