We'll be right here with you

Helja Aghajani <3
Om bara några få dagar så skiljs vi åt på flygplatsen. Det kommer kännas som en kniv i hjärtat, om inte ännu värre. Känns overkligt att ens tänka på det. Hade aldrig kunnat föreställa mig att vi skulle hamna på olika håll redan nu.. Men Stockholm är ju bara en timme bort med flyg, så det får vi stå ut med. Jag ska pendla så ofta jag kan, det lovar jag. Är man bara positiv så går allting prima. Du kommer få det asbra där borta! Alla kommer älska dig! Dock inte lika mycket som vi gör, för det är nästintill omöjligt.
Det är meningen att vi ska vara tillsammans, men inte just nu. Hur det än blir så kommer en del av dig alltid finnas kvar här i våra lulebo-hjärtan. Bombsäkert.

Du vet att dethär inte är slutet, älskling!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: