I väntans tider..



Tillbringade dagen på stan med Mikaela. Hämtade ut mitt ID-kort samt mitt bankkort. Yes sir, äntligen har jag kirrat det! Köpte även en väska från Monki och ett par brills från Diva. Årets första mjukglass fick jag i mig också. Jajomen, med solen i ögonen. Underbart!

Man känner verkligen hur hela Luleåstad skriker efter sommaren nu. I Stockholm strosas det runt i shorts och linne, och sommaren är i princip ett faktum. Jag måste meddela att jag är ganska avis! Känner inte riktigt att det är någon hit att gå runt i tygskor när det är slask precis... Men jag överlever! Deras värme kommer förhoppningsvis hit så småningom.

Nu får ni inte tro att jag inte gillar våren, för det gör jag! Allt fågelkvitter, alla insekter som vaknar, allt ljus som tränger in genom fönstret på morgonen.. Ja, jag älskar våren! Det är i dessa tider man ska passa på att gå omkring och bara känna hur nära det är tills friheten når oss. Dvs sommarlovet! Jag har planerat en hel del kul som jag ska göra, men lagt förväntningarna på hyllan. Det brukar inte bli som man har tänkt sig så vi får nog bara vänta och se. Det jag ser fram emot allra mest är ledigheten från allt onödigt tänkande, att bara få prioritera det jag själv vill. Inget plugg på två månader! Kan ni tänka er nåt så härligt?
Summer - Come to maaaama!

Btw, måste påpeka att jag hittade denna bedårande jacka hos farmor i en av alla hennes proppfulla garderober (bilden). Fyndade en del där, ja... Bl.a en adidaströja som min farfar hade haft. Värsta grymt! Puss på att farmor är en sån som gillar att spara saker. Godnatt.
Postat av: Anonym

USCH.

2009-05-08 @ 22:41:15

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: