I like what I do, I do what I like

Kom hem igårkväll och stack direkt på träning. Dagen bestod av skidåkning och steeek.
Underbart väder och underbara människor gillar vi. OOOOHJA, helgen har varit grym!
När man är borta så vill man inte hem men när man kommer hem så känner man hur skönt det är att vara hemma. Så var det i alla fall för mig den här gången.

Ser fram emot det som återstår av detta påsklov. Hade tänkt passa på att umgås med sötnosar som jag inte hinner träffa när det är skola. Så.. Det är väl bäst att man utgår från den geniala planen så blir det nog nååånting bra av detta lov kan jag tro.

Breakfast-time för min del nu. Sen är det dags att avnjuta dagen.
Vädret är klockers för en utedag!


So long, gullet!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: