Dreaming of you

Hola! Sitter här vid våran fina köksö och försöker klura ut varför den industriella revolutionen måste vara så komplicerad.. Har prov på det imorgon och jag hade tänkt få mer än G. Ska ägna ännu mer tid åt det efter domarutbildningen ikväll. Är dock inte så pepp.. Fint det hade varit med en tupplur, men jag hinner inte med det eftersom jag ska iväg på typ 45 min.. Hmm..

Innan jag pyser så måste jag berätta lite kuliga grejor. Bland annat att jag sov hos Lisa från igår till idag. Vi fick inte träna igår med order från våra ledare i Läns, vilket kanske var smart med tanke på helgens påfrestning, så vi for till Lisas lya i stan direkt efter skolan. Hade Elevens val hela dan och för våran del så innebar det obligatorisk Sexualkunskap. Najs!
Hos Lisut repade vi till skolavslutningen, lagade världsgod/världssnygg middag, drack té i hennes feta soppskålar, skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord, njöt av söndagens guld i Sikfors, OCH upptäckte att min sommarbild på Pixbox blev startsida. Chocken jag fick typ! Men kul var det. Jag är nöjd!

Dessutom kom vi fram till att vi ska köra Dreaming of you (med The Coral) den 11 juni på skolavslutningen. Kul det ska bli! Det kommer bara säga poff så är vi där. Eftersom vi har prao i 2 veckor, med start nästa vecka, så kommer nog inte min hjärna hinna med tills vi är framme på sista skolveckan. Mycket skall göras tills dess.. Så det är bara att kämpa på innan slutspurten kommer så får man njuta av sommarlovet sen!



Nu är det dags för mig att lyfta på rumpan och göra nåt vettigt av situationen. PUSS!

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: