Valborg!

Järnchill skoldag, drog till Sofia direkt när vi slutat och nu är jag hemma igen. Ska iväg på rep med Kulturskolan.. Måste träna tills uppvisningen 2 juni typ. Det blir nog en upplevelse.....

Ikväll kommer det massa folk hit på middag, sen har jag planerat att vara med Mikaela eftersom det är våran årliga valborg-tradition! Blir typ fjärde året i rad, hihi. Hon nämnde nåt om att fara nånstans och grilla med massa människor också, så det lär bli mys. Planerar man inte för mycket så brukar oftast det bli roligast, enligt egna erfarenheter. Haha, dock synd att Sofia drar till Sävast å gosar med sin BF! Men jag klarar mig utan henne EN dag iaf.

För övrigt så älskar jag valborg. Det är så himla mysigt när man cyklar runt till olika brasor, träffar folk och bara njuter av våren. Dessutom är det alltid bra väder! AAAAAAMAZING.

Oops, dags för mig att rusa! Ha det så mysigt ikväll. Puss : )


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: