All I want for Christmas is you

Oh god.. Det är julafton idag! Var lite orolig över att jag inte skulle ha någon julkänsla alls, men det börjar ta sig. När Kalle Anka börjar så antar jag att det släpper, hihi. Jag hade gärna blivit fem år på nytt, flygit upp ur sängen snabbare än blixten och haft det där pirret i magen ända tills tomten delat ut alla sina julklappar. Men jag tror nog att det har sin lilla finess med att vara lite äldre också.. Det är ju som det som är meningen. Allting har sin tid.

Om någon frågar vad jag önskar mig i julklapp så brukar jag alltid ha något speciellt att säga, men i år har jag faktiskt inte kunnat svara på det. Sanningen är den att jag inte önskar mig någonting. Jag har redan allt jag behöver. Kärlek. Det är allt man behöver. På riktigt. Sen är det ju alltid kul att få julklappar, det är inte frågan om det, men det är inte livsnödvändigt om ni frågar mig. Jag hoppas att ni också känner så.


Nåja. Jag tycker att ni ska mysa till det riktigt ordentligt med nära och kära nu. GOD JUL ♥
Postat av: Izze

Hihi, verkar som att alla insett det i år ;) Håller med totalt iaf, önskade mig ingenting jag heller.

2009-12-24 @ 19:54:30
URL: http://iniemi.blogspot.com

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: