Tonight you will rest in my mind

Idag har jag inte gjort nånting. Eller jo, jag har tränat. Vet ni hur skönt det var? Nä, det gör ni ju inte förstås.. Men jag kan säga att det var huuur skönt som helst! H3H3. Annars har jag inte gjort något. Typ. Jag gillar chilldagar. För då kan man ligga i sängen och se på tv tills ögonen blir fyrkantiga. Om man vill. Och när man så småningom ska resa sig upp från sitt lilla krypin så kanske man får ont i lederna. Inte lika underbart dock. Hoho, nu lät jag finurlig...


Vet ni? Jag ska bege mig till Ema nu. Vi ska chilla. Fattar ni? CHILLA. Bara chilla.
Jag älskar att chilla. Det är så chill. Va fult det blev att läsa chilla när man skrivit det x antal gånger... Chillberoende. Fett coolt. JA TACK. Jag är en knallkork.

Är det inte himla härligt att jag finns? nei. elr jo. kul för mig. HEIDO.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: