Home, sweet home!

Okej, det känns måttligt skönt att vara hemma efter fyra dagar i Skellefteå. Lärde känna x antal nya härliga människor, sånt gillar vi. Insåg att det var jäkligt skönt att komma bort några dagar.. Kan faktiskt passa på att erkänna att det blev mycket roligare än väntat!


Diggade våran utsikt från rummet


Upptäckte något intressant, eller inte


Rymdes NÄSTAN i mini-bilen på Kvantum


Käkade en massa onyttigheter.. på gränsen till fööör mycket


Sjöng, spelade gitarr och piano. Insåg att vi var en musikalisk konfagrupp


''Ööööhh.. vadå sopor garrbaasssh?'' HAHAHA


Jag försökte vara cool...


Slingade håret och kom för sent..


''Rökte'' salta pinnar


Skrattade


Smög ut till kyrkan mitt i natten uppjagade av spökhistorier


Drack hejdundrande massa energidryck men lyckades ändå inte dygna


Bjöds på fint väder


Lärde känna goa flickor

'
.. och goa pojkar


Somnade när vi hade genomgång...


Såg film, busade, and so on...

Haha, nu får det vara nog med bilder. Det reflekterade min helg ganska bra ändå.
Kom på att det är skola imorgon, så det börjar bli dags för mig att släcka..
Skönt att få sova i sin egen säng iallafall.

Godnatt <3

P.S. Anna, du är huur cool som helst!
Postat av: josefine

kul att det var bätter än väntat ;) för mig också faktiskt. Det var kul att som lära känner er mer. En kul helg helt enkelt!

2009-02-16 @ 17:55:13
URL: http://jjosefinelind.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: