Nobody's gonna slow me down

Woahwoah! För min del så hinner skolveckan knappt börja innan den slutar. Rätt sjukt att tiden går så snabbt ibland. När man går hem från skolan i snöstorm så känns det som att det tar tusen år.. Märkligt det där. Hinner liksom inte med i alla svängar måste jag säga.

Idag hade vi en halvhjärtad körrepetition. Varken Rektorn eller Bosse visar särskilt mycket entusiasm. Om vi säger såhär: Det blir spännande att se vad det blir av onsdagens kördag.
När jag kom hem möttes jag av snö till knäna så jag var tvungen att skotta mig fram. Sen var det jag som lagade middagen. Duktig jag är!

Har träning om en stund och när jag kommer hem så ska jag färdigställa lite skolgrejer. Btw, det blir sista träningen före Falun.. Herregud vad tiden går. Låter som en gammal tant som ser sina barnbarn växa upp, men det är faktiskt sant!

Well, time to go. Seeya!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: