Only me and my guitar



Har inget bra svar på varför jag är uppe nu, är astrött egentligen.. I alla fall, jag kan inte påstå att jag har åstadkommit särskilt mycket idag. Inte på något sätt. Försökte faktiskt lite halvhjärtat, men det blev bara soppa av allt. Spelade gitarr en stund, kändes som att jag fick sommarkänslor, typ lulekalaset, jag vet inte.. Det kändes i alla fall jävligt bra :)

Ännu en tjock dag utan träning, ska bli skönt att förbränna lite imorgon. Vi har faktiskt tagit det hyfsat lugnt på träningsfronten nu den senaste veckan, men det är bara för att vi ska vila upp oss lite inför Falun. Ni anar inte hur mycket jag ser fram emot den resan.. Ska bli så jäkla roligt! Allt kan hända när Notas är på g.. Precis allt!

Well, jag börjar rätt sent imorgon. Känns strålande! Hoppas att rektorn sätter upp en tid för kör också.. För nu är det såhär att kördagen är nästa onsdag och vi har knappt kommit oss igenom låtarna! Men det är ju Tuna vi snackar om, vad förväntas. Snudd på skandal

Sweet dreams, sugarpie!

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: