The final...

Kan det verkligen vara sant?

Dagen har sett ut följande: Heldagsrep i Kulturens hus med fetingkören. Grymt!
Bjöds på lunch som rektorn payade för, traskade en stund på stan, for hem kring fyra (efter alla andra) eftersom vi behövde repa lite extra.. En stund före vi skulle samlas igen så for jag till Stina, typ tradition? Kind of. Haha, när konserten väl drog igång så blev vi tunaelever sannerligen inte lika failade som vi hade räknat med.. THANK GOD! Trots att vi typ valde låt i fredags och började nöta alla andra låtar idag så gick det faktiskt skitbra! Jäkligt kul var det. Jag önskar verkligen att vi också hade värsta satsiga musikläraren på våran skola... Som alla andra. Men som tur var så klarade vi oss prima ändå!



Om ni undrade så har jag suttit och räknat ner dagarna till Falun hur länge som helst, och nu är det äntligen dags. Packat och klart! Väckning 05.20 imorgon. Alltså om.. FYRA TIMMAR?! Jag har faktiskt försökt sova, men inte lyckats för att jag har legat och tänkt så mycket på vad som komma skall.. Det ska bli så himla roligt! Ni fattar inte hur taggad jag är! Vill ba röja ner hela söder och visa var skåpet ska stå. Ni måste hålla tummarna!



FALUN, HERE WE COME!!!
26/2-1/3-09


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: