Everything will be alright

Hej! Jag hann visst med ett inlägg innan jag far. Trodde inte det imorse när jag skrev..
Hur som helst så hade vi kör idag. Konstigt nog så kunde vi inte enas om någon låt.. Kaotiskt må jag säga. Men efter mycket om och men så blev det i alla fall Walking on sunshine som bara vi på Tuna ska köra. Antar att det blir bra till slut. Som allt annat.

Jag har ingen lust att fara bort i helgen, men jag har inget val. Bror ska komma hem med hamburgare från Max till mig bara för att jag är så grinig inför lägret, så det känns liiite bättre nu i alla fall.

På tal om ingenting så älskar jag John Mayer! Så jävla bra.

Vi hörs på söndag, kära vänner!


P.S. Ta vara på det ni har, man vet aldrig när det kan gå förlorat.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: