You'll be the prince and I'll be the princess

Idag när vi hade matte så var det som om allt lossnade. Har alltid haft problem med matte, men idag smällde det bara till och så fattade jag! Blev asglad och kände mig som ett snille, för jag har faktiskt kämpat med detdär. Ni förstår.. matte är inte min starka sida.

Nu ikväll har jag hjälpt mami med nån kladdkaka. Eller hjälpt och hjälpt, jag var snarare provsmakare.. Men det funkar också! Yummmiie. Satte mig sedan med NO:n och var hur taggad som helst, så jag besvarade alla frågor och började repetera inför läxförhöret som vi har imorgon. Helt sick smart jag har känt mig idag!

Ingen HK in the morning så vi börjar 10.20 istället. Tack för det! Får sova några timmar extra, vilket jag känner att jag verkligen bör utnyttja.. Måste ta igen mig lite, har som tappat en del sömn på senaste tiden.. Men jag ska faktiskt läsa lite innan jag somnar.
Tro det eller ej men jag har lånat Eragon på engelska och den har inte mindre än 754 sidor!
Okej, jag kan inte direkt påstå att jag kommer läsa ut den inom en snar framtid, men jag ska ge den en chans i alla fall. Utmaningar gillar vi!

Postat av: heljaaaaaaaa:D

fan vad bra att du fattar matten nu!(a) själv hade jag prov idag, blir nog ig;s btw läs twilight ist!!!:D:D:D:D

2009-02-17 @ 16:21:15

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: