Free fallin'

Weeho, gårdagen var inte å leka me! Riktigt mysigt att ha brudarna här.
Stina Nilsson, vi går mot ljusare tider!


Dagen har sett ut följande: Match i Älvsbyn mot TAIF, vann med 5-2. Skrattretande katastrofdomare är allt jag har att säga. Ojojoj.. För övrigt så har jag sovit sen jag kom hem klockan fyra, helt skumt. Trots att det blev ovanligt mycket sömn i natt. Känner mig typ hängig.. Imorgon har vi beep-testet på skolan och jag vill typ ändå vara med på det. Förhoppningsvis så mår jag bättre imorgon, även fast jag inte har en särskilt rolig måndag att se framemot. Längsta dan på hela veckan. Men jag överlever nog.

Ska se slutet på United 93 med mami och papi nu, sen blir det bums i säng. Natti.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: