I wonder...

Just nu sitter jag och funderar över en massa saker som jag skulle ha gjort när jag väl hade chansen. Inte är det roligt att tänka på det här, men det är nog rätt nyttigt, tror jag.
Från och med nu ska jag inte tveka så mycket i vissa situationer, men samtidigt ändå tänka igenom det om det är det rätta att göra. Vissa saker skaver fortfarande bakom pannbenet.. men jag kan inte klandra någon annan än mig själv. Så är det.

Saker har förändrats. Människor jag haft så nära har glidit ifrån mig och nästan blivit som okända människor. Jag önskar verkligen att man kunde spola tillbaks tiden, göra det rätta, göra allt bra och pausa. Men vi lever ju dock i en sådan värld som inte har dom möjligheterna. Beroende på hur lång tid det ska ta innan man accepterar vissa saker, det bestämmer man ju själv.

Jag ångrar att jag inte visade dig tillräckligt med mod när jag väl var där, och det kanske jag får ångra för alltid. Men vad som än händer så kommer jag aldrig glömma dig.
Du är något alldeles extra. Hoppas du hittar det du söker.

Postat av: helja

nån dag kmr de bli ni!(a)

2009-01-30 @ 21:36:06

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: