I wanna write his name in the sky

Äntligen massa snö! Tycker faktiskt att det kan få snöa hur mycket det vill, det är då tusen gånger bättre än att det är regn och slask i allafall. Skulle inte vara helt fel med lite sol också.. Det mesta är så deppigt nu på vintern. Man märker att dessa mörka tider tar kol på folk. Själv så längtar jag till sommarlovet redan, och vi som typ just har haft jullov. Men det är ju så det brukar vara. Vardagarna är bara transport till helgerna. Tur att jag har mina solstrålar som lyser upp tillvaron. Utan dom skulle det vara kämpigt, så jag ska absolut inte klaga. Saknar dock min Helja.. Vi ses snart, baby!
John Mayer fyller mina öron med harmoni för tillfället, känner en viss sommarkänsla.
Det känns som att något speciellt väntar.. Don't ask me why.
Hoppas jag och min trogne vän Erland får köra Free fallin' när det är dags för årets kördag i Kulturens hus. Har suttit lite i fiket och repat, men det finns fortfarande mycket att slipa på. Hörde låten för första gången igår och blev helt tagen. Ännu bättre var det när Erland spelade den för mig irl också. Nåja, vi får se vad det blir av det. Bosse kan man tyvärr inte lita på efter gamla erfarenheter.. Rektorn tyckte iallafall att det lät kul, och jag antar att vi har hans stöd eftersom han lät så positiv. Har för mig att kördagen skulle vara i februari nån gång.. Men mycket hinner hända tills dess. Ta inget för givet!



MMM MM M MM <3
You're awesome.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: