Don't be afraid to fall

Gårdagens eftermiddag spenderades med världens sjukaste bästa vän. Vi lyckas då aldrig plugga, sååå likt! När papi kom hem så hade han köpt nya innebandyskor till mig, HUR SNYGGA?! Blev överlycklig, och sen begav jag mig på konfa. Ovanligt kul! JONAS ALMGRUND VAR MIN RÄDDNING! tack sötis :) Väl hemma satte jag igång med lite välbehövligt engelskaplugg. Kvällen avslutades i soffan med en kopp varm choklad.



Idag har jag haft en galet bra dag. Sovmorgon till 11.20, började med checkpoint, gick rätt okej.. Sen kom min bror och hämtade mig, skulle till tandläkarn. Efter det for vi och käkade på Max, tjockt men delicious! Hann tillbaka till slöjden, fortsatte sy på mitt egen-designade linne, det kommer typ bli ganska fint.. hihi, sen var det bara att gå dirr över till hallen och träna innebandy. Kan inte påstå att dagen har varit speciellt ansträngande psykiskt, men det kanske var precis vad jag behövde.

Funderar på om jag borde plugga lite matte ändå. Ligger typ efter.. Ett som är säkert är att jag aldrig kommer bli någon Einstein! Men.. Vem vet. Jag kanske överraskar alla en dag.

Min mattebok ser inte särskilt frästande ut där den ligger, så det får bli en skål med glass framför top model tills vidare. Peace!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: