Promise to be strong

Ingen träning idag, taggar inför match imorrn istället. Sävast hemma! Kommer bli en stenhård fight, gott folk.. Dagen i övrigt har varit fridfull och myyysig. Chill dag på skolan, gjorde typ ingenting, och nu ikväll har jag gjort milkshake till mig och min bror, snackat i telefon några timmar, tänkt på att jag vill starta ett café när jag blir stor, och så har jag klurat på lite andra vettiga som ovettiga saker. Känner verkligen lugnet.

Passar på att lägga in några mysiga bilder innan jag somnar


Kristoffer Kroon, du är bäst! Jag finns här för dig.

Tha gang.. Jag säger bara:
FÖR ALLTID.


Frida Bergquist, jag finner verkligen inte ord för dig..
Du är någon av en egen sort. Tack för att du finns!



Nä nu blir det å nanna kudde för min del. Dröm sött.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: