: )

Goddagens! Som ni kanske märkt så fördriver jag inte tiden på bloggen varje dag. Och grejen är den att jag inte ens tänker be om ursäkt för det, för det är min blogg och jag tycker det är rätt överskattat att sitta vid datorn när det finns så mycket vettigare saker att sysselsätta sig med på sommaren. Jag har i varje fall haft det jättebra under tiden jag varit inaktiv här och kommer säkerligen ha det lika bra i fortsättningen! Det är ju sommarlov. Solen skiner. Fåglarna kvittrar. Vad kan gå fel? Jag följer med vinden och ser var livets vägar tar mig. Spontana grejer brukar oftast bli bäst, enligt egen erfarenhet. Får hoppas att ni njuter lika mycket som jag!

Tänker återgå till mitt sommarlov och lägga mig i hängmattan nu. Ta hand om er!

Postat av: Denise

det finns inget bättre än spontana grejor! :D

2009-07-04 @ 20:15:57
URL: http://paramoah.devote.se

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: