WOHOOO!



Jag är så sjukt glad! Kan inte ens beskriva... Tänk att det räckte hela vägen! Nu gäller det bara att köra stenhårt därborta! Jag vet att jag kommer ha jävligt kul också, för precis som Malin skrev: ''det brukar inte vara något problem''. Att få göra det bästa man vet med ett sjukt bra lag, både på och utanför planen, är ju dröm! Helt wonderbart. Jag är nog inte den enda som längtar om jag får gissa... ;)

Måste bara säga att när jag och Lisa var på Sportscamp förra sommaren så träffade vi två svinhärliga tjejer från Örebro som också gick vidare till Halmstad! Lite sjukt tycker jag.. FANTASTIC FOUR! Det ska bli sjukt kul att träffas igen! Puss på er, tjejor!

Pussar lite extra på dom som inte gick vidare.. Lider verkligen med er.. Ni är asbra ändå!

Postat av: astrid

ÅHHH, bäst kommer det bli!

fantastic 4 ((: <3

2009-06-16 @ 16:12:40
Postat av: Izze

Kul att man ens fick komma på lägret innan..? :(

2009-06-17 @ 13:51:24
URL: http://iniemi.blogspot.com

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: