090601

Jag kan inte fatta att det är juni redan. Det var ju nyss jag satt här och skrev om hur kul vi hade på nyår, jag, Krille och Sofia. På tal om det, fyfan vad jag saknar dom! Sofia är i Grekland just nu och Krille har jag inte umgåtts med på alldeles för länge.. Hojja! En bra grej är i alla fall att vi får sommarlov nästa torsdag och jag är helt lyrisk!



Gud vad skönt det var att slippa skolan idag. Min kropp sa ifrån och min panna typ kokade imorse. Snacka skönt det var att somna om och vakna igen klockan tolv. Dvs 12 timmars sömn för min del inatt! Wonderbart.

Hihiihi.. Helgen får mig att le vart jag än går och här har jag försökt att plugga dagen lång.
Men dehär med pluggandet går väl inte särskilt bra om vi säger så.. När jag läser häftet som vi har fått på SOn så inser jag att jag inte är något fan av Martin Luther och allt vad det är. Tycker inte att det är det minsta intressant. Bara jobbigt. Men vad gör man? Jo, man gör det man ska göra och slutar gnälla. Haha, dessutom så måste jag plugga matte (med tanke på provet imorgon), skriva klart en låt och göra färdigt redovisningen i franska. Tungt det känns...
Men jag fixar det! Jag kan om jag vill. Och jag vill.

Imorgon är jag ledig från skolan för vi har genrep och uppvisning i Kulturens hus. Missade soundchecken idag eftersom jag var sjuk. Lena blev inte glad.. Men så kan det gå.

Weeell, nu ska jag göra allt jag kan för att hinna med det jag har planerat. Önska mig lycka till.

ADJÖKEN!
Postat av: krOon

saknar dig <3

2009-06-01 @ 21:00:05

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: