She wants to rule the world

Jag är glad. Eller nä, jag är nöjd. Eller vafan, man kan ju vara både och! Det är jag. Glad och nöjd. För det är nämligen så att jag har gjort klart allting som ska göras innan sommarlovet! Så nu är det bara chill kvar, som typ friluftsdag och städning av skåp. AWESOME, MAN!

Det känns som att jag har haft värsta flytet på sistone. Som att någon gett mig en sista knuff innan mållinjen. Hjälpt mig att orka med den här sista riktiga skolveckan i åttan. Eller så kanske det helt enkelt har varit på eget initiativ. Att jag knuffade mig själv framåt den sista biten. Om man nu kan göra det. Jag är hur som helst stolt över min insats detta skolår. Trots allt. Har verkligen tagit mig i kragen, gett mig själv chansen att lyckas och tagit den med gott samvete. Det bästa av allt är att jag kan bli ännu bättre. Lära mig ännu mer. Skapa ännu fler erfarenheter, möjligheter. Och det känns förträffligt bra må jag säga!

Något mer som känns bra är att det är fredag imorgon och att vi slutar 10.20. Då är det stan som gäller.. Måste hitta något att ha på mig på skolavslutningen. Tror dock inte att jag ska ha klänning i år faktiskt. Värsta olikt mig, har typ alltid haft klänning.. Just nu lutar det nog åt att jag ska bryta mönstret och ha nåt lite mer vardagligt. Typ korta slitna jeansshorts, nån mysig överdel och mina älskade Keds. He he he, but I still don't know ;)

Jag saknar min bästa vän Sofia och jag längtar tills jag får pussa på Philip.

Dessutom känner jag doften av sommar! Gör du? :D:D:D:D

Nåväl, sängen känns väldigt lockande.. Godnatt, sötnisse!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: