SOMMARLOOOV!!!

Anledningen till att jag inte skrivit förrän nu är att mitt internet har krånglat... Lite smått irriterande, men så kan det bli ibland. Känner dock ingen press att skriva blogg egentligen, känner bara den ljuva friheten just nu! En frihet som jag kan göra vad jag vill med. För nu är det verkligen sommarlov på rikt och det är likamed ingen skola på tio veckor! Det känns fruktansvärt bra. Men jag vet att det kommer gå fort som fan, så därför ska jag ta vara på nuet. Jag gillar känslan av att inte veta vad som väntar.. Det ger mig fjärilar i magen. Jag lovar att jag ska leva livet fullt ut i sommar. Eller.. Jag kan i alla fall lova att jag ska försöka.

Nåja.. Gårdagen bestod av skolavslutning där det blev sång för min del. Kändes grymt kul att sjunga inför publik igen. Gick dock inte så bra. Men vad gör det om hundra år liksom? Nada! Efter allt sjungande och babblande i kyrkan så var det dags för betygen.. Leendet på mina läppar blev nog större än vanligt när jag såg att jag hade höjt mig i typ alla ämnen! Kurvan från betyget jag fick i julas var inte så liten trots allt. Det var en nöjd tjej vid namn Emilia Olausson som traskade med lätta steg resten av kvällen vill jag lova. Och en fågel viskade i mitt öra att denna lilla tös ska fortsätta i samma anda till hösten. Det tyckte jag lät asbra.

Idag tog min kusin Sofia studenten och det blev en massa firande på Lerbäcken. Vi fick oss en otroligt fin eftermiddag och kväll tillsammans. Mosters goda mat slår mycket! Dessutom blev det många härliga skratt. Som vanligt då. Mest åt morfar tror jag faktiskt... Också som vanligt. Hahaha! Puss på honom. Det är sant som man säger att släkten är värst, för det är den verkligen, men jag älskar den så jävla mycket ändå! That's it.

Nu är vi framme vid slutet på något och början på någonting annat.
Don't you think it's totally A-A-AMAZING, dude?!



PEEEEACE ♥

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: