Konfan är slut..


Konfirmerades i söndags. Gick förvånansvärt bra må ja säga! Trodde att det skulle bli en total fail eller nåt, men icke. Vi har haft skitroligt tillsammans och jag ska försöka hålla kontakten med så många jag kan, absolut! Det ska bli kul att ha nån återträff här framöver..





Måste bara säga att ni är så jävla bra!

När jag kom hem från kyrkan så hade delar av min roliga släkt redan hunnit dit före mig.
Vi åt riktigt god lunch och efterrätt. Sen var det tydligen dags för mig att öppna paket. Gud vad många det var och gud vad bortskämt det såg ut.. Men jag brydde mig inte så mycket, jag var bara så sjukt glad att jag hade så underbara kusiner, morföräldrar, osv.. Lyckligt lottad jag är!


Jag fick:
1000:- av mormor och morfar
200:- av farmors syster
500:- presentkort på Intersport av farmor
En ängel av farmor
Två silverskedar av farmor
Dom tre första Twilight-böcker av mami och papi
Ett handgjort ståltrådsträd (tradition!) av mina kusiner 
OCH EN SYSTEMKAMERA av mina päron!

Hur glad tror ni jag är nu då? På en skala ett till tio? ELVA! Helt otroligt. Det är klart att man får önska, men jag hade absolut inte väntat mig nånting och så fick jag allt det där.. TACK!

Postat av: Anna

sv: Åh, när jag konfirmerade mej för två tre år sen fick jag med en systemkamera ! :)

2009-04-20 @ 01:13:59
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: