Catch me!

Ja, vad ska man säga?
Bloggskrivandet går åt pipsvängen. Men egentligen så är det väl en fet CAREBOX på den.

Sitter i Median på skolan och söker fakta om Zidane. Många bilder det finns när han typ knockade en kille och fick rött kort 2006. Seriöst, är det ens sista match i karriären så ska man fan kliva av med rent samvete. Tycker jag.

Faktan om Zidane är till mitt franskaarbete. Vet faktiskt inte hur jag ska redovisa det ännu.. Antingen blir det en photostory eller så kirrar jag bara en planch. Det får bli en gåta tills vidare. Erik och Filip håller på med varsin photostory nu och jag aaaasgarvar! Fula dom är : )

  

Helgen har varit gorgeous. Fotbollslir och guld på Hertsö IP med Finlirarna, mys med Philip, match med div2 och tältning med Helja, Elin, Ema och Sofia. Sjukt bra. Det tråkiga i det hela är väl att vi inte har varit alla fem på typ... fyra månader? Men jag är i alla fall nöjd att det blev av nu när Helja ändå var här och hälsade på.

Nääää, vet ni vad?
Nu ska jag återgå till mitt seriösa jobb. Wish me luck!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: