Sunny daaaays lalalaa

Dom senaste dagarna har varit sjukt bra!

Kort sammanfattning följer nedan:
I torsdags umgicks jag med härliga människor på mjölkudden, spelade spel och cyklade.
I fredags var jag i Storfors och lirade match med div2, sen for vi på middag hos familjen Bryggman där bredvid. Det var grymt! Följde med Lasse, hårdingen som är med i 93ornas hockeylandslag, till några av hans kompisar efter maten. Vi chillade bland annat vid en eldstad med en bergssprängare på högsta volym. Snacka mys det var.. Jag älskar pitebor!

Igår tränade jag lite fotboll på morgonen, köpte nya copa mundial (för det var hål i mina), sen for jag till Alviks ip för att se min bror lira och på kvällen så umgicks jag med Ema och Sofia. DONKEN sitter aldrig fel! Så är det bara.

Nu ska jag iväg på match igen, seriepremiär med div2 på Skogsvallen. UNDERBART!

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: