If I let you go

Sitter i median och försöker få fram lite mer ingående fakta om Kärnkraft. Ska lämna in tre fördjupningsarbeten om energi nästa tisdag och behöver ta tag i detta i god tid. Haha, det där lät verkligen aaaskul, eller va? Nei. Jag älskar våran klass. Den är fin.

Anledningen till dålig uppdatering är alla prov jag haft denna vecka. Varje dag har i princip bestått av träning, plugg och OTH efter skolan. Gårdagen var dock ett undantag. Mina föräldrar spenderade kvällen och natten på Pitehavsbad för att fira sin 21-åriga bröllopsdag (!) och Sofia joinade mig. Vi hade laddat upp med tacos och glasstårta dagen innan och pressade i oss alltihop. Ganska så najs vill jag lova!

Beger mig till Gällivare senare i eftermiddag. Kommer hem på söndag nån gång.
Det ska bli otroligt skönt att få komma bort härifrån.



I'll be in touch. Ta hand om er!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: