She is so old-fashioned












Som jag skrev i förra inlägget så skulle helgen spenderas i Gällivare. Och så fick det bli.

Herregud vad snö det är där uppe! Började typ smaska lite på den bara för att jag blev så glad. Haha, så typiskt mig. Nåväl.. Ni anar inte hur skön denna helg har varit för min del. Inga tider att passa eller så. Ett behövligt break från min normala livsrytm kan man verkligen säga. Jag har typ inte gjort nånting. Whuut, vet ni hur längesen det var? Ne, inte jag heller.

Värt att nämna så snokade jag lite i farmors garderober också. På bilderna ovan ser ni några smakprov på vad jag hittade där. Ja, och om ni inte visste det så älskar jag gamla prylar. Det är fett coolt att blanda gammalt och nytt, tycker jag. Man kirrar en helt egen stil direkt! Luuv it.

Min magkänsla säger att nåt bra kommer hända.. Ååh, jag är glad.
På det säger jag puss och godnatt!

Postat av: ryssen

awesome kläder!

2009-11-23 @ 02:58:19
Postat av: Anonym

de vita sjalen du har på bilderna vars är den ifrån?:)

2009-11-23 @ 16:37:01
Postat av: StyleAndFashion

Just love your jacket<3

2009-11-23 @ 21:36:35
Postat av: lisa

känner dig inte men jag mst bara säga att jag gillar verkligen din klädstil, och sen så är du sjukt söt! (:

2009-11-28 @ 16:16:39

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: