Sweet is the smile that paints her lips

Jag är glad. Sådär pussigull-glad som man kan vara ibland, helt utan förutfattad mening.
Eller vänta nu, det beror nog på att jag är sjuuukt övertrött. Klockan är snart två, men jag känner ändå för att skriva några halvkloka ord innan jag slaggar...

Denna helg spenderade jag i Stockholm hos min favvo. Vi gjorde väl inget speciellt egentligen.. Vi njöt bara av att få vara tillsammans. Så otroligt värt.
Bl.a så följde jag med till hennes skola. Alltså, ni anar inte hur lyxigt käk dom har där! Men det är ju Danderyd vi snackar om, så vad förväntas egentligen? Hahaha.. Sjukt roligt besök!
Vi tillverkade en världsgod tårta med kladdkakebotten, vaniljsås, chokladpudding och massa andra godsaker i, bara för att Helja fyller byxa nästa helg! Fullkomligt aweli-awesome.
Vi såg massa gamla Rosa-avsnitt och var bara tvungna att se Rosa the movie i samma veva. Bara för att få smälta lite för att Ville är så himla söt!
Vi såsade runt i stora staden och införskaffade oss nördbrillor och peace-örhängen. Jag köpte även ett par hängslen. Måste säga att vi gick runt och letade efter en fin hatt till mig också, utan lyckat resultat. Ska fortsätta leta här i Lule tills jag hittar någon som passar.

Nog om det. Var iallafall ganska jobbigt att fara hem därifrån kan jag ju säga..
Är dock jäkligt nöjd över hur det blev, cause we didn't waste it this time.
Du kommer alltid vara en viktig pusselbit för mig, H. Jag älskar dig.

(Okeeej, helt random nu då)
Kolla vilken söt kofta jag hittade i en av mammas gamla lådor!
Fyndade även ett par brallor på Röda Korset för 20:- igår (!!!!) Galet.
Och idag köpte jag en supermysig höstjacka. Det gillar vi!

Är som sagt övertrött, men jag ska ändå försöka sova nu. ♥

Postat av: jessicka

väldigt skön färg på koftan!

2009-10-14 @ 15:32:52
URL: http://ljessicka.blogspot.com

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: