The sky is full of dreams, but she don't know how to fly



Shit pommes. Jag måste ingå i kategorin "Jordens sämsta pluggare". Gör alltid en massa annat när jag väl intalar mig själv att plugga. När det verkligen är viktigt dessutom. Precis som nu. Istället för att göra det jag egentligen borde så sitter jag och joxar med bilder, lyssnar på musik, chattar med folk, osvosv... Dvs noll fokus. Inte bra, Emilia. INTE BRA!
För att kunna behålla mina betyg så måste jag verkligen skriva den där engelska bokrecensionen och det där franskabrevet, göra den där HK-inlämningen och nöta in allt om Första världskriget för vi har fetaste provet nästa onsdag. Och jag anser det som är jäkligt svårt. Eftersom jag inte är särskilt insatt i just Historia så känns det ännu jobbigare.

Men vad gör man? Jo, man biter ihop och gör det ändå.

Så vitt jag vet så är jag inte ensam om detta. Hoppas att ni som har samma problem som mig gör det till det bästa. Trots att det inte alltid är i medvind.

xoxo

Postat av: alicia

åh tack!

Du är ju helt otroligt vacker.

Gillar din blogg, den är så enkel men snygg

puss!

2009-09-25 @ 23:58:12
URL: http://aliciiaas.blogg.se/
Postat av: kroon : )

babyface <3

2009-09-26 @ 20:29:51
Postat av: Anonym

2009-09-26 @ 20:30:36
URL: http://kristoofferkroon.blogg.se/
Postat av: helja

sv: hiihihi nejjj:) hade ba tråkigt och gjorde egnaa, hahah:D <333 men ska övertala mamma att få göra, cp hon e.. hon ba nejj de e så fult och risigt!:||| :D <3

2009-09-27 @ 16:00:15
URL: http://heljaaa.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: