The ugly truth

Det är mycket sent och jag är trött,
men jag tänkte ändå skriva lite om helgen innan jag flyger vidare till drömmarnas land.

Fredag: Slutade halv elva, käkade lunch på stan med mami och köpte ett par efterlängtade helsvarta Converse. Traskade även runt lite överallt för att hitta mig en höstjacka, utan lyckat resultat. Åt en fullkomligt utsökt middag när jag kom hem (pappas mat är bäst!), såg Idol och skrattade åt Bagges sköna utlåtanden. Avslutade kvällen hos Krille där vi såg Fired up. Haha.. Det blev en mycket bra fredag! Trots att det var den 11 september...

Lördag: Vaknade halv tolv och insåg att jag hade sovit 12 timmar (?). Konstigt nog så var jag ändå trött resten av dagen. Hmm... Inte najs. Såsade på ett tag sen var det dags för samling och match med division 2. Derby mot Alvik. Förlust så det bara skriker om det.
Ringde Sofia när jag hade käkat och duschat och vi for på bio för att se The ugly truth.
Asbra film! Mår helt bra nu efteråt, hihi. Se den! Annars går ni miste om något.

Vet ni vad, unna er en god natts sömn nu. För det ska jag göra. Bonne nuit, mes chéris.


Postat av: hej

Vad tror du att börja med dagens outfit kanske? du har grymt snygga kläder iallafall :D

2009-09-13 @ 21:51:49
Postat av: helja

sv: det sa du aldrig(a):D och du e fett braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <333333333333

2009-09-13 @ 22:54:26
URL: http://heljaaa.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: