Jag är på god väg

Oja, det kan man verkligen säga! Andra inlägget på över en månad. Det är nästan värt en applåd va? Nä, skämt å sido. Idag hade vi faktiskt elevrådsfoto med tema NÖRD. Det blev typ faaail eftersom det bara var jag och Lisa som hade fixat utstyrsel.. Men det blir nog bra ändå. Gick runt och såg ut som värsta snillet resten av dagen. Fick rätt många blickar på mig, men det var bara kul eftersom jag faktiskt var ganska cool, hehe. Det tyckte min favvolärare Esbjörn också (våran supermegasköna bildlärare). Creds till honom!



Ikväll har jag lirat match i Piteå mot Infjärden. Eller, man kan nog inte riktigt kalla det för Infjärden för dom hade med 10 spelare från Piteås allsvenska lag. Ganska fegt om ni frågar mig... Men trots det så krigade vi på bra och det blev bara förlust med 1-0. Inte helt okej att jag typ är jätteförkyld sen DM i helgen också.. Och på tal om det så är vi förresten i DM-final mot Assi i slutet av september nångång. Det är iallafall riiiktigt kul!

Nä vet ni va, jag är jättetrött och nu väntar sängen. Imorgon är det klassfoto, weeho...
Puss och godnatt, kära läsare.

Postat av: Denise

det var en snygg nörd iallfall, hihi (:

2009-09-12 @ 11:05:10
URL: http://paramoah.devote.se
Postat av: kev

yeah that's the real swagga =)

2009-09-30 @ 17:48:11
URL: http://bigboys.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: