A moment like this



Okei, nu ska jag berätta en grej. Det ringde för en stund sedan och jag svarade på mitt gamla vanliga sätt. Någon uppgav namnet Tomas och frågade efter min pappa. Jag räckte luren till honom och viskade att det lät som någon stockholmare typ. Han svarade och jag hörde verkligen hur glad han blev när han insåg vem det var. Men ni kan aldrig gissa...

TADAA! Sveriges före detta justitieminister Tomas Bodström! Jag kan tänka mig att det inte klingar några klockor för många, men han är typ lite halvkändis i vuxenvärlden. Typ polare med stadsministern och sånt. HAHA, KOOLA BANANER. Iallafall, han och pappa spelade fotboll i AIK tillsammans. En gång i tiden. Och på tal om det så började jag tänka på den här gamla videon. Pappa gjorde sitt avgörande drömmål i slutet, hahaha.. OH LORD! Lite kul är det faktiskt.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: