Like so many times before


Måste säga att vi gjorde en riktigt bra kämpainsats mot Stil idag. PRIMA med vinst, guuurls. Var dock lite less när jag kom hem, men det är sånt man får ta.. Det går inte vägen för en alla gånger. Tur att pappa drog ihop en alldeles för god skål med massa onyttiga saker som typ kladdkaka, glass, godis, chokladsås, osv. För annars vet jag inte vad jag hade gjort, haha..

Imorgon väntar nya möjligheter! No plans förutom läns en stund på dagen. Får se om kroppen tillåter mig att fara.. Börjar bli ganska sliten. Men det löser sig nog. Som allt annat.

PS. Jag älskar gamla saker! Det måste fan vara det bästa. Den här väskan hittade jag hos min farmor i höstas och den följer med mig överallt. Vi är typ bästa vänner eller nått. DS.


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: