Save the planet






Tog en mysfika på Roasters med Ella och Soffe. Och gissa vad? Jag fick med mig två linnen hem. Stackars lilla bankkort, jag ska inte slösa mer nu. Beger mig strax mot Tunavallen för fotbollsträning. KULT. Sa aldrig det, men igår hade vi första träningen efter uppehållet.... Haha, jobbbbbiiigggtt! Men fan va jag älskar det ändå.

Nåväl, Denkie kommer hit och myser med mig ikväll. Har int träffats på över två veckor så det blir asfint. PUSS!

Postat av: emma

gillar din blogg skarpt!! undrar bara vars du hittat dina korta tights?

2010-07-21 @ 22:32:21
Postat av: emilia

va kul att du tkr det! har ett par tjocka tights som är från gina, men dom jag har på mig här är bara ett par gamla leggings som jag har klippt av. puss!

2010-07-22 @ 22:00:48
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: