Crazy night


Som sagt. Galen kväll igår. Mer bilder får ni så småningom. Idag har jag pussat på min pojke och vi har förberett morgondagen med bakning och grejer. För vi beger oss nämligen till Länkebo med franskan då. Övernattning och allt. Det ska bli riktigt trevligt. Hemma på tisdag och match dirr så jag vet inte när nästa update blir, men ni får väl titta in ändå. Nu äre väldigt sent. TAKE CARE!

PS. En extra stor kram till Denkie. Bara för att hon är så himla bra och för att jag vet att hon behöver det som mest just nu. Livet är inte alltid så lätt, men jag vet att du är stark. En klippa som du klarar allt. I'm only a call away, dear love.

Postat av: Amanda ♥

sv: hihi, okej :D ska kika in där och se om jag ska beställa några. jag råkade nämligen fastna i en rulltrappa igår så skosnörena på mina converse blev söndriga :'(

2010-05-24 @ 16:21:36
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: Denk

tack älskling. det värmer så himla mycket! jag behöver det.

2010-05-24 @ 21:31:07
URL: http://paramoah.devote

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: