Old cameras


Jag är lite seg i skallen efter fyra timmars fotbollsutbildning, men annars är jag på topp. Eller nå sånt. Känner för att göra så lite som möjligt av denna fredagkväll. Fyfan vad skönt. I need it.

Och vet ni. Idag drömde jag om en miljon bra saker. Tror jag. Men det enda jag minns är en ljuslila ostbit (?). Jag undrar hur, för jag tror inte att jag är speciellt förtjust i ljuslila ostbitar och jag brukar inte alls tänka på ljuslila ostbitar. RIIIIKTIGT SKUMT ASSSSÅÅÅ....

Och vet ni. Jag har fått lite cashmoney på kontot nu, hihiih glaaad. Så jag var ju bara tvuuuungen att stilla mitt begär efter något nytt. Visar sen. Pengar kan visst också göra en lycklig. Den som säger att det inte är sant är en kokosnöt som jag vill tappa i golvet.

Och vet ni. Jag vill skriva jättemycket ijenklien, men jag orkar int. Vi tare nån annan gång. HEIDO.

Postat av: Anonym

Sjukt snygg tröja!! Vars är den ifrån? :-)

2010-05-31 @ 23:43:22
Postat av: emilia

sv: tack, den är från thailand! lite omgjord dock..

2010-06-01 @ 14:18:05
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: