Like an eagle



Okei, jag är inte så bra. Men jag skyller på internet som segade ihop. Tänkte att det var pga alla tusentals bilder som lagras på min dator, så jag rensade bort allihop. Fast inte helt bort, utan in på våran externa hårddisk. Så det var ju ändå duktigt. För det funkar bättre nu.

Kom iallafall hem från Länkebo igår, dödstrött, så jag gick och la mig istället för att krångla med dumma datorn. Vaknade någon timme senare och drog iväg till Pite för match. Kom hem sent och däckade dirr. Glad över vinsten och glad över dagarna med min störtsköna franskagrupp. Jag lovar på riktigt att styra upp ett gäng bilder. En bildbomb. Snart. Nån gång. Sen. Jag SKA. Håll ut. Eller nått.

Nu tänkte jag ta tag i det sista plugget innan frihet. Hell yeah, det här är en baggis! PEACE OUT.

Postat av: Anonym

vars har du köpt den där örn-tröjan? :)

2010-05-26 @ 18:25:55
Postat av: emilia

sv: den är jättegammal:) min bror tänkte slänga den men jag stoppade honom och klippte till kragen lite. som ny!

2010-05-26 @ 20:10:38
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: