Peace





Äntligen e internet tillbaka!! Skönt. Började bli lite less (datanörd som jag är), hehe. Anyway.... Nämnde jag ju att vi skulle på bio i söndags och vi såg Water for Elephants. Asbra film! Igår hängde jag med två ärthjärnor, grillade mashmallows, åt donkenmat och chillade fett. Idag vaknade jag bredvid Helja, for och tränade, käkade glass på altanen med Denk och skrattade som en ko. Ikväll ska jag inte göra ett skit. Hejdå!

Postat av: Anonym

vad har du för kamera/ inställningar?:) jättefina bilder verkligen!

2011-04-20 @ 10:43:31
Postat av: emilia

tack!! jag har en nikon d60 med standardobjektiv. inga konstigheter, hihi:)

2011-04-20 @ 23:21:13
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: