Lilleman


Värsta gulli morgonbild på han den där. Och på tal om morgon så äre kväll och jag hade tänkt sova för natten, haha. Roli tjej. Sovis imorn känns int helt fel faktiskt. På mediekunskapen ska jag och Jessica fota, sen pyser jag mot Kulturskolan för att sjunga några timmar. Blir säkert bra. Tack för en mysig helg! Puss å gonatt.

PS. Skickar en bamsekram till Helja i Sthlm ba för att ja saknar henne. Påsken e nära!!

Postat av: mimmsan

filma mer när du sjunger millan!!! du e så dukti!!! för övrigt så saknar jag dig asa mycket. till och mer girlsen i min klass började prata som dig idag (dom har hört astrid "ska vi gå till fjälla och jaga älg? vi kan åka bååt! vill ni följa?") LOVEYOU!

2011-04-01 @ 22:28:55
URL: http://koolamimmis.blogg.se/

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: