Vinnare


Lördagkväll. Mumsmiddag hos Löfgrens och myshäng på Friends med fyra knoddar plus en till. Sova sova säng säng, för imorn äre match. Och jag har ju inte ens sagt att vi har vunnit serien!! Shit. Det har vi ju. Med några matcher kvar att spela dessutom, hihi. Kval till division 1 väntar oss om några veckor. Sjukt kul!! Vi e ba för bra. Hoppas verkligen att ni tar hand om varandra därute. För det är viktigare än allt egentligen. Love to u.
Postat av: Anonym

vad hette jesper i efternamn? .... jag träffade honom då och då, vi pratade om allt, dock så är mitt minne för namn (på grund av en sjukdom jag har) är väldigt dåligt.

Jag ska leva för jesper han var min hjälte, han förstod min sjukdom och han såg mig för den jag är , älskade jesper varför?

vi älskar dig <3

2012-02-26 @ 13:54:14
Postat av: sk

fyra knoddar.. tack

2012-02-26 @ 17:55:24

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: