Nittonde

Det här var nog min absoluta favoritdag i London. Min vän Pär hade tipsat mig om att fara till asballa Brick Lane och Cheshire Street, och secondhand-galna jag kände att det var ett måste att fara dit. Typ tio vintage-affärer precis bredvid varandra. Och ja, jag var i himmelriket och hoppade runt som ett litet barn. Helt fantastiskt var det. Fet streetart överallt också. Kunde inte få nog, men när vi hade vandrat gatan klart så började vi ändå dra oss hemåt. Imponerad av mamma som orkade följa med på alltihop, haha. Switchade om till träningskläder och tog ännu en runda i vackra Hyde Park. Grym pasta, champagne och en utsökt citronkaka fick mätta våra magar i biomörkret där vi hade gojsat ner oss för att se världens bästa Johnny Depp på storbild. Sjukt va najs alltså.

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: