Prio

Visst känns det som att man borde prioritera slutspurten i skolan vid det här laget? Jo men hallå jag prioriterar ju att prova sommarkläder till Turkiet? Det är OCKSÅ viktigt. Nämen, hej bloggeeeen! Kul å serej. Allt är sig likt. Jag är lika glad som alltid. Stressmoment från höger och vänster gnager men äh det är en baggis! Ungefär. Håller på med ett fett grymt sjukt bra sidoprojekt (sen ett år tillbaka lol) som snart poppar upp för allmänheten! Där är mitt hjärta just nu. Och på mitt nya jobb Monki!!!! Och i skolan. Of course. Men den där hjärnan... Den tycks inte följa med någonstans. På något underligt sätt klarar jag det mesta ändå. VÅREN ÄGER.
Postat av: linn

detta har inget med inlägget att göra, men vart har du köpt dine nike air force? tacksam för snabbt svar. :)

2013-07-15 @ 19:23:12
Postat av: emilia

dom har jag köpt i london på nån liten mysig butik!

2013-07-22 @ 01:45:13
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/
Postat av: Elina

En fråga som inte har med detta inlägg att göra, men ditt hår är så fint när du lockat de på studenten och nu på halloween, vad använder du för locktång? :)

2013-11-01 @ 22:14:20

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: