Merry Christmas!

 

Sofia fixade just lite design här eftersom jag e rätt efterbliven.. Thanks, baby!
Julaftonen var iaf mysig, som väntat. Spenderades med delar av min tjocka släkt och det blev lyckat. Såg kalle anka, åt gott, osv. Önskade mig inget speciellt i år, men en rolig och oväntad grej jag fick var sing star, så det blev en massa härliga skratt när gammelgubbarna skulle ta ton. Ojoj... Kul var det! Antar att det kommer bli ännu mer sång hädanefter. Justja! Fick en ny innebandyklubba också. Känns grymt skönt.

Nu ska jag fortsätta städa, har nämligen tappat bort sladden till kameran så nu har jag supermkt bilder som längtar att hamna på datorn. Hittar jag den inte så blir det att beställa en ny, eftersom OnOff inte säljer den i butik... Lessss jag blir.
Well, hoppas ni haft en skön julafton och att fortsättningen blir lika bra. Adios amigos!
Postat av: henke k =)

Söt du är på bilden vännen =)<3

2009-01-04 @ 19:46:05
Postat av: Henke k =)

Söt du är på bilden vännen =)<3

2009-01-04 @ 19:46:47
Postat av: Henke =)

Söt du är på bilden vännen =)<3

2009-01-04 @ 19:48:09

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: