Silver...

Yes sir, det blev ett silver i Internet Bay cup. Rätt bra med tanke på att vi knappt fick ihop till ett lag och att vissa började träna nu i veckan. Det var ju som ändå bara en ''komma-igång-cup'' trots allt, så det är inte hela världen!

Är helt mör i kroppen nu, men det vore nog konstigt annars.. Har lirat nonstop sex matcher i rad. Kul har det dock varit! Var tillome tvungen att sätta mig i badkaret imorse för att jag inte kunde röra en fena. Insane. Pallar jag ens skola imorgon...? Tanken får mig att vilja sova och vakna när det är dags för sommarlov.

Ska tagga till Sikfors cup med läns nästa helg istället. Hoppas det går bättre där!
Nu är det nog dags för lite plugg. Om jag orkar. Annars sätter jag nog på en film och letar fram nå gotta. Känns lite tungt att det är sista dan på lovet, men vad gör man.



PUSS!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: