The keys are back!

Har int gått å lagt mig ännu, kom ju på en sak som jag har glömt å berätta!
Igår när jag var på stan och letade mina nycklar med min bror så hade jag precis gett upp hoppet efter att ha varit in på vartenda litet ställe som jag besökt i förrgår, tills jag gick till polisstationen för en sista check....

Jag
Snubben i receptionen

- Hej, har ni fått in några nycklar här nyligen?
- Vi får in nycklar hela tiden. Vad söker du för några?
- En nyckelknippa med en såndär bricka där det står att man ska lämna in dom till polisen ifall man hittar dom.. Du vet en såndär från SFF...
- Jahaaaja.. Vi fick in en sån för bara fem minuter sen.. Är det dom här?
- ÅÅÅÅH, JAAAA! TACK!!!!

Fattar ni hur tur jag hade?! Var på vippen att köpa mig en trisslott på vägen hem!
Tänk att det finns så otroligt omtänksamma medmänniskor i vår omgivning.
Jag är så tacksam för det och ska nog skicka in dagens ros till Kuriren när jag har tid.


Nu ska jag sova på riktigt. Sleep well cykelställ : ) / The key master


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: