: )

Wihooo, två härliga vinster idag, trots att det bara var godkänt spel från vår sida.. Vi har liksom inte hunnit spela ihop oss ännu och tack vare alvikarna så fick vi ihop ett lag i alla fall. Så, jag måste påpeka att det var ganska skönt med 6 poäng. Taggar inför tre tuffa matcher imorgon! Har hört att Morön är riktigt vassa.. Meeen vi ska ge dom en kämpamatch som dom sent ska glömma. Helt sick vad kul det ska bli! I just love it, love it, love it!

Just nu ligger jag och myser i min säng med min fina laptop. Ohja, den är fin. Radion är på och Leona Lewis ''Bleeding love'' fyller mina öron med lycka. Den ger mig så många minnen tillbaka.. Har insett att den aldrig blir dålig. Så äre.

Ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med morgondagens prövningar. Ta hand om er!


Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: