Don't let those bastards reel you in


Det blir inte alltid som man tänkt sig. Saker och ting kan inträffa vilket gör att man måste ändra sina planer, om man nu har några. Ikväll hade jag faktiskt det, men det blev inget.
Hyfsat less var jag... Tur att jag har min bror iallafall. Han är bra. Mycket bra.

Stack ut på en prommis istället. I ren ilska (hoppar över detaljerna). Ja, och om någon har missat det så är det tonvis med snö ute. Man typ drunknar. Dessutom är det 30 grader kallt och tomtar överallt (det där sista skrev jag bara för att det rimmade, hoho). Eftersom jag struntade i vantar så var mina händer som isklumpar när jag kom in. Kunde bita i fingrarna utan att känna något, precis som om jag bet i en frusen köttbit. haha, usch. Går det ens?

Nåja, mina vänner. Jag funderar på att krypa till kojs. Gärna innan klockan ett. Måste bara lyssna på några godingar från min enorma playlist på Spotify. Wow people. Världen är full av bra musik. Och det roliga är att man hittar nya underverk hela tiden.

Hoppas ni inte fryser ihjäl i detta vintermörker. Om det gör er piggare så vänder det snart.
Imorgon ska jag packa varor på Kvantum med laget. Gud vad himmelens trevligt va.

PEACE and LOVE
Postat av: ida

emilia! varför var du inte på läns?.. :)

2009-12-29 @ 16:30:18

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: