I can't believe that 365 days is gone already...



Januari. Umgicks med tha gang innan Helja flyttade.


Februari. Var på konfaläger i Skellefteå med stört coola snubbar.


Mars. Gled runt i Stockholm med två pumor hela sportlovet.


April. Lekte med min nya systemkamera typ twentyfourseven.


Maj. Praoade med Lovan och Mändy på RIG i Umeå.


Juni. Var i Halmstad på elitläger med läns.


Juli. Spenderade en oförglömlig vecka i Göteborg på Gothia.


Augusti. Upptäckte Luleås paradis ute i skärgården.


September. Lyckades paddla kanot någorlunda stabilt på äventyr med klassen.


Oktober. Färgade håret mörkt enligt min egna lilla tradition.


November. Krigade på med skolan i värsta gråa mörkret.


December. Pussade på min bror som återvände från Thailand.

Ja, gott folk. Vad ska man säga? För mig är det helt ofattbart att året redan är slut. 2009 har gett mig så mycket. Jag kan blicka tillbaka och konstatera att det har varit ett jävligt bra år. Varje dag har väl inte varit tipptopp. Men nästan. Jag har lärt mig massor av vettiga saker som jag garanterat kommer ta med mig till 2010.

Nu ska jag fara till Krille med Sofia. Vi ska käka middag och sånt. Värsta myyyys!
Ta det lugnt där ute. GOTT NYTT ÅR, KÄRA VÄNNER!

Postat av: Erik

Konfaläger var typ megafåkking asåmmm!

2010-01-02 @ 04:25:38

Tyck till om vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: